Les exposicions es poden visitar en l’horari del Casal:
matins, de 10 a 13 h.
tardes: de 16 a 20 h.
de dilluns a divendres excepte festius.
__________________________________________________________

1r trimestre 2019

“Artistes al Laberint”

Col·lectiva:Ggggroup/GenisArt

OutsiderArt és un grup d’artistes que va formar-se després de l’escissió de l’Asociación Resurgir.
En aquesta exposició recreen,mitjançant les seves obres, les seves inquietuds i realitats quotidianes.
Els components del ggggroup, a títol individual o com a grup,exposen en molts esdeveniments, així com en fundacions privades,inclòs el Liceu de Barcelona. Les seves obres també poden ser vistes en museus nacionals i internacionals

Del 14 de gener al 8 de febrer

_________________________________________________________________

“Els Mandales”

Autora: Natàlia Zapata

Aquests treballs ens donen l’oportunitat de millorar els nostre nivell d’atenció i aconseguir un major estat de relaxació. A través d’ells sabràs desfer-te dels temes que t’angoixen.

Del’11 de febrer al 8 de març
________________________________________________________

“Kachin: Infància, Art i Guerra”

Autor: Fernando Almansa

Aquesta exposició presenta el treball artístic i de suport psicosocial dels nen i nenes de l’ètnia Kachin desplaçats per la guerra, al nord-est de Myanmar. Un conflicte oblidat.

De l’11 de març al 12 d’abril
_________________________________________________________ _________________________________________________________