Associació Ciberdona

Horari de despatx de la nostra entitat:

tardes, de 17 a 20 h., de dilluns a dijous.
Telèfon 93.210.08.03   –   93.213.14.51

_________________________________________________________

El pagament de les Excursions  i les Sortides Culturals podran realitzar-se qualsevol dels dies esmentats, ja sigui em metàl·lic o amb la targeta de crèdit/dèbit.

Estatuts

La Junta Directiva de Ciberdona

Presidenta: Puri Alba
Vice-presidenta: Consol Barrera
Secretària: Ana Robles
Tresoreria: Victor Pereyra

Vocals:
Juan          Corral
Federic       Dalmau
MaryLuz     Diaz
Isabel        Mougan

La nostra entitat

Objectius

L’Associació de dones Ciberdona es va crear l’any 2001 per promoure la participació de les dones en la seva vessant social. Entre els seus objectius prioritaris estan:
Promoure la igualtat d’oportunitats entre homes i dones en totes les seves vessants, centrant-se sobre tot en la promoció de les noves tecnologies, facilitant la informació de la dona i dels seus drets, per tal que la seva circulació a la societat actual esdevingui en igualtat de condicions amb els homes.

Aquests objectius pensem que es poden dur a terme facilitant la informació entre les associacions de dones, dotant-les de les eines informàtiques i formatives que calguin i realitzant un acompanyament en el seu aprenentatge i realitzant activitats d’informació i visibilització de les dones. Per aixó i des dels seus inicis ha realitzat activitats de formació per a la població en general. Al començament amb voluntàries; ültimament amb l’ajut de les Administracions Públiques, (El Departament de Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i del Districte de Gràcia).
Seguir llegint